پایان نامه کارشناسی رشته مدیریت با عنوان روابط عمومی در سازمان

پایان نامه کارشناسی رشته مدیریت با عنوان روابط عمومی در سازمان

روابط عمومی
مدیریت فرایند سازمان
تاریخچه روابط عمومی ایران
برنامه ریزی در روابط عمومی
دانلود پایان نامه کارشناسی رشته مدیریت با عنوان روابط عمومی در سازمان
سیستم همکاری در فروش فایل
همکاری در فروش فایل
همکاری در فروش
فروش فایل
انجام پایان نامه کارشناسی رشته مدیریت
fileina
فروشگاه ساز فایل
فروشگاه فایل
خرید مقاله و تحقیق دانشجویی

رفتن به سایت اصلی

پایان نامه کارشناسی رشته مدیریت با عنوان روابط عمومی در سازمان

 

 

مقدمه:

امروزه نیاز به شناخت و درك متقابل مدیریت فرایند و عناصر و اجزای سازمان ها و ادارات به منظور تسریع در دستیابی به مقاصد و اهداف، سازمانی به عنوان یك اصل اساسی در مدیریت پذیرفته شده است. برای تشخیص این نیاز و ترسیم آن نیز روابط عمومی نقش بسیاری مؤثری ایفا می نماید.روابط عمومی به عنوان مركز گردآوری و مبادله اطلاعات و برقراری ارتباطات دوسویه در سازمان ها زمانی موفق خواهد بود كه وظایف و مسئولیت-های آن از سوی مدیران سازمان ها شناخته شود.

 

 اگر روابط عمومی ها، تاكنون نتوانسته اند برنامه های مدون و دقیقی در رابطه با وظایف و مسئولیت های اصلی خویش ارایه كنند و یا با از دست دادن مفهوم اصلی خود با انحرافی عمیق روبرو شوند و به دلیل آن بوده است كه در بسیاری از موارد به عنوان عنصر قوی در طرح و تدوین و ارزیابی برنامه ها در جهت پیشبرد اهداف سازمانی شناخته نشده و از جایگاه ویژه برخوردار نبوده اند.عدم توجه و شناخت كافی مدیران نسبت به روابط عمومی و عدم به كارگیری نیروهای متخصص را می توان از مهم ترین عوامل عقب ماندگی آن بر شمرد. در این برنامه سعی می شود با اشاره به نقش و وظایف بخش های گوناگون روابط عمومی اهداف خاص در سازمان تشریح شود.روابط عمومی ها نیز به عنوان بخشی از مدیریت فرایند سازمان به امید آن است كه بتوانند مشاركت كسانی كه با سازمان سر كار دارند را جلب نمایند و از آنان در جهت تقویت برنامه ها و توفیق در اجرای آنها استفاده كنند.

 

 

 

کلمات کلیدی:

روابط عمومی

مدیریت فرایند سازمان

تاریخچه روابط عمومی ایران

برنامه ریزی در روابط عمومی

 

 

روابط عمومی در ایران

روابط عمومی برای نخستین بار توسط شادروان پرفسور حمید نطقی در شركت نفت ایران پدید آمده است. در میان موسسات و سازمانهای بخش خصوصی و دولتی ایر ان، شركت ملی نفت ایران نخستین اداره ای بود كه دفتر روابط عمومی تاسیس كرد. در شركت نفت ایران و انگلیس سابق تا سال 1332 یك دفتر اطلاعات و مطبوعات وجود داشت كه پس از ملی شدن صنعت نفت، همان دفتر به روابط عمومی تبدیل شد. شاید بتوان گفت كه ضرورت وجود روابط عمومی در شركت نفت به دلیل ارتباط با دیگر شركتهای مشابه در جهان و داشتن مشتریان خارجی بسیار زودتر از سایر نهادها احساس شده است. دیگر وزارتخانه ها و موسسات بزرگ ایران، به اقتباس از این شركت و سالها پس از تاسیس دفتر روابط عمومی در شركت ملی نفت ایران اقدام به تاسیس دفاتر روابط عمومی كرده اند.

 

 در سال 1345 مطالعاتی برای ایجاد دانشكده ای مرتبط با روابط عمومی آغاز شد كه این مطالعات منجر به تأسیس «مؤسسه عالی مطبوعات و روابط عمومی» در سال 1346 گردید. این مؤسسه، تعدادی دانشجو برای تحصیل در مقطع كارشناسی (لیسانس) روابط عمومی برگزید.نام «مؤسسه عالی مطبوعات و روابط عمومی» در تاریخ 19/9/1347 به «مؤسسه عالی علوم ارتباط اجتماعی» و در تاریخ 25/3/1350 به دانشگاه علوم ارتباطات اجتماعی تغییر یافت. در حال حاضر روابط عمومی بعضاً بصورت یك رشته در برخی مؤسسه های علمی و كاربردی و نیز به عنوان چند واحد درسی در برخی از رشته های علوم اجتماعی، ارتباطات اجتماعی، روزنامه نگاری و … در مراكز آموزش عالی (اعم از دولتی و خصوصی) تدریس می شود و دانشكده ای اختصاصی به این نام در ایران وجود ندارد.

 

 

 

 

فهرست مطالب

مقدمه: 2

اهداف 3

تاریخچه روابط عمومی ایران 5

بخش اول:كلیات روابط عمومی 7

تعریف 8

ویژگی های روابط عمومی 13

اركان روابط عمومی 14

عناصر روابط عمومی 15

تاریخچه روابط عمومی 17

مدیریت روابط عمومی 19

فعالیت عمده روابط عمومی 20

قدرت تحلیل وتفسیر 22

برنامه ریزی 26

سازماندهی 30

ارزیابی 32

گزینش نیرو 32

 

بخش دوم:سازمان وروابط عمومی 37

سازمان روابط عمومی 38

نقش روابط عمومی در سازمان 44

نتیجه گیری : 46

 

بخش سوم:الگوهای روابط عمومی 49

الگوی دوسویه ناهمسنگ: 76

الگوی دو سویه همسنگ: 78

نقش های روابط عمومی در الگوی مختلف 90

سوالات بخش 3   (الگوهای روابط عمومی) 93

 

بخش چهارم:برنامه ریزی در روابط عمومی 94

برنامه ریزی در روابط عمومی 95

اجزای برنامه 97

شرایط توفیق برنامه 101

 

بخش پنجم:ارتباط با رسانه ها 104

نقش روابط عمومی در بهینه سازی تصمیم گیریهای سازمانی 105

 

بخش ششم:روابط عمومی كاركردهای كلان و وظایف 128

شرح وظایف وتشكیلات روابط عمومی 129

الف )ارتباطات 129

ب)امور فرهنگی ونمایشگاهها 131

توزیع وظایف در زیر ساختها 135

منابع: 147

 

مخاطرات زمین ریخت شناسی و تاثیر آنها در توسعه شهری

مخاطرات زمین ریخت شناسی و تاثیر آنها در توسعه شهری توسعه شهری مخاطرات ژئومورفولوژی مخاطره شناسی توسعه شهری مخاطرات زمین ریخت شناسی و تاثیر آنها در توسعه شهری دانلود پایان نامه رشته جغرافیا رفتن به سایت اصلی دانلود پایان نامه…

سیستم گرافولوژی دست نوشته فارسی به کمک کامپیوتر

سیستم گرافولوژی دست نوشته فارسی به کمک کامپیوتر گرافولوژی فارسی تحلیل شخصیت با دست خط گرافولوژی فارسی با استفاده از درخت تصمیم بررسی شخصیت فرد بر اساس دستنوشته فارسی بررسی خصوصیات فردی بر اساس دستنوشته فارسی گرافولوژی دست نوشته فارسی…

مدیریت ارتباط با مشتری در آژانس های مسافرتی

مدیریت ارتباط با مشتری در آژانس های مسافرتی اهمیت ولزوم اجرای CRM مدیریت ارتباط با مشتری در آژانس های مسافرتی ضرورت اجرای CRM در دفاتر خدمات گردشگری مزایای CRM برای دفاتر خدمات گردشگری مدل های پیاده سازی CRM پایان نامه…

پاورپوینت کتاب سیستمهای اطلاعات مدیریت

پاورپوینت کتاب سیستمهای اطلاعات مدیریت پاورپوینت کتاب سیستمهای اطلاعات مدیریت رفتن به سایت اصلی پاورپوینت کتاب سیستمهای اطلاعات مدیریت قابل استفاده برای سطح ارشد و دکتری به تعداد 148 اسلاید قابل ویرایش مناسب اساتید و ارائه دانشجو در طول ترم ...…

پاورپوینت سیستم کارمندیابی

پاورپوینت سیستم کارمندیابی پاورپوینت سیستم کارمندیابی سیستم کارمندیابی تحقیق سیستم کارمندیابی تعریف کارمندیابی پیش نیاز کارمند یابی و استخدام مناسب عوامل موثر بر کارمند یابی ارزیابی روشهای کارمند یابی رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با عنوان " سیستم کارمندیابی…

پرسشنامه ارزیابی علل موثر بر وفاداری مشتریان صنعت هواپیمایی

پرسشنامه ارزیابی علل موثر بر وفاداری مشتریان صنعت هواپیمایی پرسشنامه وفاداری مشتری پرسشنامه علل موثر بر وفاداری مشتری پرسشنامه وفاداری مشتریان هواپیما دانلود پرسشنامه وفاداری مشتریان هواپیما پرسشنامه استاندارد وفاداری مشتریان هواپیما پرسشنامه علل موثر بر وفاداری مشتری صنعت هواپیمایی…

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تمرین هوازی

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تمرین هوازی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه تمرین هوازی مبانی نظری تمرین هوازی پیشینه تحقیق تمرین هوازی پیشینه داخلی تمرین هوازی پیشینه خارجی تمرین هوازی پیشینه پژوهش تمرین هوازی پیشینه نظری تمرین هوازی…

پاورپوینت کتاب آیین زندگی(فصل پنجم)

پاورپوینت کتاب آیین زندگی(فصل پنجم) اخلاق معاشرت معیار معاشرت پاورپوینت رفتن به سایت اصلی پاورپوینت کتاب آیین زندگی اخلاق کاربردی فصل پنجم(اخلاق معاشرت) فهرست مطالب:انواع معاشرت,معیار معاشرت,اهتمام به امور مردم,اهمیت و جایگاه,اصلاح میان مردم,نظارت اجتماعی,آسیب شناسی معاشرت با دیگران,دوستی و…

ارائه سیستمی بهبود یافته برای ارزیابی عملکرد شهرک های صنعتی با مدل BSC

ارائه سیستمی بهبود یافته برای ارزیابی عملکرد شهرک های صنعتی با مدل BSC ارزیابی عملکرد با کارت امتیازی متوازن ارزیابی عملکرد کارکنان با کارت امتیازی متوازن ارزيابي عملكرد سازمان با روش كارت امتيازي متوازن (bsc) ارزیابی عملکرد شرکت شهرک های…

پایان نامه مهندسی نرم افزار با عنوان امنیت در شبكه های بی سیم (wireless) مبتنی بر استاندارد IEEE802.11

پایان نامه مهندسی نرم افزار با عنوان امنیت در شبكه های بی سیم (wireless) مبتنی بر استاندارد IEEE802.11 شبكه های بی سیم امنیت در شبكه های بی سیم امنیت در شبكه های وایرلس امنیت در استاندارد IEEE80211 امنیت در شبکه…

تشریح رویکردهای مختلف مدیریت استراتژیک با تمرکز بر رویکردهای SWOT و مبتنی بر منابع

تشریح رویکردهای مختلف مدیریت استراتژیک با تمرکز بر رویکردهای SWOT و مبتنی بر منابع مدیریت استراتژیک رویکردهای مختلف مدیریت استراتژیک رویکردهای تدوین استراتژی پایان نامه مدیریت استراتژیک پایان نامه رویکردهای مدیریت استراتژیک  رويکرد تدوين استراتژي مبتني بر ذينفعان تجزيه و…

پرسشنامه بررسی نقش مدیریت انتظامی بر کنترل پدیده بد حجابی

پرسشنامه بررسی نقش مدیریت انتظامی بر کنترل پدیده بد حجابی پرسشنامه کنترل پدیده بدحجابی پرسشنامه کنترل بدحجابی در تهران پرسشنامه کنترل بد حجابی در منطقه دو تهران پرسشنامه نقش مدیریت انتظامی در کنترل پدیده بد حجابی پرسشنامه نقش مدیریت انتظامی…

مقاله رشته علوم سیاسی با عنوان وضعیت سیاسی لبنان از گذشته تا بحال

مقاله رشته علوم سیاسی با عنوان وضعیت سیاسی لبنان از گذشته تا بحال حزب الله قطعنامه 425 وضعیت سیاسی لبنان حزب الله در نظام سیاسی لبنان دانلود مقاله رشته علوم سیاسی با عنوان وضعیت سیاسی لبنان از گذشته تا بحال…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد سازمان 62 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد سازمان 62 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری ارزیابی عملکرد پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد مبانی نظری ارزیابی عملکرد سازمان پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد سازمان ادبیات و چارچوب نظری ارزیابی عملکرد سازمان فصل دوم…

فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری اختلالات اضطرابی

فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری اختلالات اضطرابی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه اختلالات اضطرابی مبانی نظری اختلالات اضطرابی پیشینه تحقیق اختلالات اضطرابی پیشینه داخلی اختلالات اضطرابی پیشینه خارجی اختلالات اضطرابی پیشینه پژوهش اختلالات اضطرابی پیشینه نظری…

تاثیر اتوماسیون اداری بر بهره وری

تاثیر اتوماسیون اداری بر بهره وری بهره وری اثربخشی سیستم اتوماسیون اداری فن آوری اطلاعات و ارتباطات سیستم های اطلاعاتی مدیریت تاثیر اتوماسیون اداری بر بهره وری دانلود مقالات کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانلود مقالات کارشناسی ارشد مدیریت دانلود مقالات…

مقاله خواص شیر در سلامت قلب

مقاله خواص شیر در سلامت قلب شیر سلامت قلب تاثیر شیر در سلامت قلب دانلود مقاله خواص شیر در سلامت قلب آیا خوردن شیرباعث تقویت قلب می شود؟ آیا مصرف شیرهای پرچرب برای سلامتی قلب مفید است؟ همکاری در فروش…

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش آلکسی تایمیا

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش آلکسی تایمیا کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه آلکسی تایمیا مبانی نظری آلکسی تایمیا پیشینه تحقیق آلکسی تایمیا پیشینه داخلی آلکسی تایمیا پیشینه خارجی آلکسی تایمیا پیشینه پژوهش آلکسی تایمیا پیشینه نظری آلکسی تایمیا…

بررسی عناصر تشکیل دهنده جرم محاربه

بررسی عناصر تشکیل دهنده جرم محاربه تعریف محاربه جرم محاربه عناصر جرم محاربه دانلود تحقیق جرم محاربه عناصر تشکیل دهنده جرم محاربه مقاله در مورد محاربه ارکان جرم محاربه محاربه در قانون مجازات اسلامی 1392 محاربه در قانون مجازات اسلامی…

انواع و ابعاد سبکهای فرزند پروری و عوامل موثر بر آن

انواع و ابعاد سبکهای فرزند پروری و عوامل موثر بر آن سبك های فرزندپروری ابعاد سبكهای فرزندپروری دیدگاه های نظری سبك های فرزند پروری شیوه‌های فرزندپروری عوامل تاثیرگذار بر شیوه‌های فرزندپروری الگوهای فرزند پروری تحقیق در مورد سبك های فرزندپروری…

پرسشنامه شناسایی تاثیر برنامه های وفاداری مشتری و کیفیت خدمات بر تعهد رابطه ای و وفاداری مشتری

پرسشنامه شناسایی تاثیر برنامه های وفاداری مشتری و کیفیت خدمات بر تعهد رابطه ای و وفاداری مشتری پرسشنامه وفاداری مشتری پرسشنامه برنامه های وفاداری مشتری پرسشنامه تاثیر برنامه های وفاداری مشتری پرسشنامه کیفیت خدمات پرسشنامه تعهد رابطه ای پرسشنامه وفاداری…

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش یادگیری الکترونیکی

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش یادگیری الکترونیکی مبانی نظری یادگیری الکترونیکی دانلود مبانی نظری یادگیری الکترونیکی پیشینه تحقیق یادگیری الکترونیکی ادبیات نظری یادگیری الکترونیکی فصل دوم پایان نامه یادگیری الکترونیکی مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری الکترونیکی ادبیات و مبانی…

پرسشنامه تاثیر استقرار مدیریت دانش در صنعت فرش ایران

پرسشنامه تاثیر استقرار مدیریت دانش در صنعت فرش ایران پرسشنامه مدیریت دانش پرسشنامه پیاده سازی مدیریت دانش پرسشنامه پیاده سازی سیستم مدیریت دانش پرسشنامه پیاده سازی مدیریت دانش در صنعت فرش پرسشنامه پیاده سازی مدیریت دانش در سازمان پرسشنامه نقش…

پایان نامه کارشناسی رشته علوم اجتماعی گرایش پژوهش گری با عنوان تحلیل گفتمان روند دموکراسی در ایران

پایان نامه کارشناسی رشته علوم اجتماعی گرایش پژوهش گری با عنوان تحلیل گفتمان روند دموکراسی در ایران آزادی چیست الگوی کارناوالی دموکراسی در ایران تحلیل گفتمان سیاسی دانلود پایان نامه کارشناسی رشته علوم اجتماعی گرایش پژوهش گری با عنوان تحلیل…

مبانی نظری ارزیابی عملکرد شرکتها با روش کارت امتیازی متوازن

مبانی نظری ارزیابی عملکرد شرکتها با روش کارت امتیازی متوازن ارزیابی عملکرد با کارت امتیازی متوازن ارزیابی عملکرد کارکنان با کارت امتیازی متوازن ارزيابي عملكرد سازمان با روش كارت امتيازي متوازن (bsc) ارزیابی عملکرد شرکت شهرک های صنعتی ارزیابی عملکرد…

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *