بررسی و توسعه دانش کاربردی در حیطه شناسی الگوی اخلاق حرفه ای با رویکرد اسلامی ایرانی

بررسی و توسعه دانش کاربردی در حیطه شناسی الگوی اخلاق حرفه ای با رویکرد اسلامی ایرانی

شاخص اخلاق حرفه ای
طراحی مدل اخلاق حرفه ای
اخلاق حرفه ای مدیران آموزشی
اخلاق حرفه ای در مدیریت آموزشی
اخلاق حرفه ای با رویکرد اسلامی
اخلاق حرفه ای در مدیریت با رویکرد اسلامی
مولفه های موثر در اخلاق حرفه ای
مولفه های اخلاق حرفه ای در مدیریت
مولفه های اخلاق حرفه ای مدیران
پایان نامه اخلاق حرفه ای
دانلود پایان نامه اخلاق حرفه ای
پایان نامه درباره اخلاق حرفه ای
پایان نامه در مورد اخلاق حرفه ای

رفتن به سایت اصلی

در پایان نامه حاضر سعي شده است که به بررسي و توسعه دانش کاربردي در حيطه شناسايي الگوي اخلاق حرفه ای با رویکرد اسلامی ایرانی جهت يافتن نقشه راه براي تحقق اخلاق حرفه ای کمک شود.هدف اصلی پژوهش نیز تبیین الگوی اخلاق حرفه‌ای مدیران آموزشی با رویکرد اسلامی ایرانی می‌باشد.

 

 

پژوهش حاضر در طي سه مرحله اساسی  انجام شده است.

 در مرحله اول یا مرحله “شناخت و تبيين طرح تحقيق”، تهيه طرح تحقيق، مطالعه مقدماتي مباني نظري مرتبط با تحقيق در حوزه هاي اخلاق حرفه ای و همچنين مفاهيم اصلي اخلاق، اخلاق اسلامی و اخلاق حرفه ای و همچنین اخلاق حرفه ای با رویکرد اسلامی مورد بررسي قرار گرفت. در اين بخش مفاهیم و مقوله هايي که مي توانست با اخلاق حرفه ای و همچنین رویکرد اسلامی به اخلاق حرفه ای مرتبط شود مورد مطالعه قرار گرفت. در این مرحله ادبیات پژوهشی داخلی و خارجی نیز مورد بررسی قرار گرفت. 

 

 

 

 

در مرحله دوم یعنی مرحله شناسایی مولفه ها و طراحي الگو (تحقيق کيفي) با توجه به يافته هاي مرحله اول تحقيق، در ابتداي امر سوالات مصاحبه-ها تدوين شد. مصاحبه هاي عميق با خبرگان نظام آموزشی كه داراي اندیشه و اطلاعات در حوزه اخلاق حرفه ای بودند صورت گرفت.  انتخاب نمونه ها در این بخش تا مرحله اشباع نظری پیش رفت. در ادامه تحلیل داده های کیفی به روش کدگذاری باز، کدگذاری محوری وکدگذاری گزینشی و انتخاب و تعیین مقوله هسته محوری صورت گرفت. در پایان این مرحله استخراج مدل مفهومی یعنی الگوی استخراجی از روش تئوری داده بنیاد تدوین شد. 

 

 

 

 

درمرحله سوم که تدوین ابزار پژوهش و آزمون مدل  نام دارد ابتدا مولفه های شناسایی شده به منظور تایید یا رد آنان با استفاده از روش دلفی مورد بررسی قرار گرفت. در این مرحله پرسشنامه دلفی طراحی شده و در بین خبرگان به اجرا درآمد. پس از پالایش یافته های دلفی، مدل داده بنیاد مورد ملاحظه مجدد قرار گرفت. در ادامه برای آزمون تجربی مدل اندازه گیری نمونه گیری از مدیران آموزشی به عمل آمده و  داده های لازم گرد آوری شده است. در نهایت  تحلیل و تایید مدلهای اندازه گیری پژوهش با استفاده از آزمون تحلیل عاملی تاییدی و آزمون مدل مفهومی پژوهش با استفاده از تحلیل مسیر و برازش آن صورت گرفته است. 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

فصل اول:کلیات تحقیق
1-1- مقدمه    2
1-2- بیان مسئله    3
1-3- اهمیت وضرورت پژوهش    10
1-4-اهداف تحقیق    13
1-4-1- هدف اصلی    13
1-4-2- اهدف فرعی    13
1-5- سوالات پژوهش    13
1-6- تعریف های نظری و عملیاتی    14

 

فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه پژوهش    15
بخش اول:مفهوم شناسی اخلاق    17
2-1- معنای اخلاق    17
2-1-2- طبقه‌بندی علم اخلاق    17
2-1-2-1- علم اخلاق    18
2-1-2-1-1- تفاوت علم اخلاق از دیدگاه اندیشمندان اسلامی و غربی    18
2-1-2-2- اقسام اخلاق    19
2-1-2-2-1- اخلاق توصیفی    19
2-1-2-2-2- اخلاق هنجاری    19
2-1-2-2-2-1- نظریه‌های غایت انگارانه (نتیجه محور)    19
2-1-2-2-2-2- نظریه‌های وظیفه‌گرایانه (فرآیند محور)    20
2-1-2-2-2-3- نظریه یا مکتب مبتنی بر فضیلت    20
1-2-2-3- فرا اخلاق    20
2-1-2-3- فلسفه اخلاق    21
2-1-3- تئوری‌ها و مکاتب اخلاق    22
2-1-3-1- مکاتب واقع‌گرا    22
2-1-3-2- مکاتب غیرواقع‌گرا    22
2-1-4- شیوه تبیین نظام اخلاقی    23
2-1-4-1- نظام اخلاق اسلامی،غایت‌گرا یا وظیفه‌گرا؟    23
2-1-4-2- نظام اخلاقی اسلام عقلانی است یا وحیانی؟    24
2-1-4-3- تفاوت نظام اخلاقی اسلام با دیگر نظام‌ها    24
2-1-4-4- غایت نظام اخلاقی اسلام    25
2-1-5- تفاوت اخلاق و حقوق    25
2-1-6- ارتباط دین و اخلاق    26
2-1-6-1- نظریة تباین    27
2-1-6-2- نظریه اتحاد    27
2-1-6-3- نظریة تعامل    28
2-1-6-3-1- نیازمندی‌های دین به اخلاق    28
2-1-6-3-2- وابستگی‌های اخلاق به دین    29
بخش دوم:مبانی اخلاق اسلامی    30
2-2-1- مبانی انسان شناسی    30
2-2-1-1- آفرینش دو بعدی انسان    31
2-2-1-2- فطرت    32
2-2-1-3- عقل    33
2-2-1-4- اختیار    34
2-2-1-5- اجتماعی بودن انسان    35
2-2-2- مبانی ارزش شناسی    36
2-2-2-1- چیستی ارزش‌ها    36
2-2-1-1- ارزش اخلاقی    37
2-2-2-2- خاستگاه ارزش‌ها    37
2-2-2-3- نسبی یا مطلق بودن ارزش‌ها    38
2-2-2-4- معیار  فعل اخلاقی    39
2-2-2-4-1- ارزش اجتماعی    39
2-2-2-4-2- نظریه عاطفی    39
2-2-2-4-3- نظریه اراده    39
2-2-2-4-4- نظریه وجدانی    39
2-2-2-4-5- نظریه زیبایی    40
2-2-2-4-6- نظریه پرستش    40
2-2-4- مبنای اخلاقی بودن رفتار    40
بخش سوم: تاریخچه اخلاق حرفه‌ای    42
2-3-1- اخلاق حرفه‌ای در ایران باستان    42
2-3-1-1- آموزه‌های اخلاقی در مدیریت کوروش    43
2-3-2- دوران اسلام وتمدن اسلامی    45
2-3-2-1- شاخصهای رفتاری جوانمردی سازمانی    46
2-3-3- تاریخچه اخلاق کاری در غرب    47
2-3-4- مکاتب و نظریه‌های اخلاق حرفه‌ای    48
2-3-4-1-مکتب سود انگاری    49
2-3-4-2- مکتب تکلیف‌گرایی    49
2-3-4-3- مکتب عدالت توزیعی    50
2-3-4-4- مکتب آزادی فردی    51
بخش چهارم: حیطه‌های علم اخلاق در مطالعات مدیریت و سازمان    52
2-4-1- اخلاق شغلی(اخلاق کار)    52
2-4-2- اخلاق حرفه‌ای    52
2-4-3- اخلاق سازمانی    53
2-4-4- اخلاق کسب و کار    54
2-4-5- اخلاق مدیریت    55
2-4-6- نقش راهبردی اخلاق حرفه‌ای در سازمان و مدیریت    55
2-4-7- تحویلی نگری در اخلاق حرفه‌ای    56
2-4-8- ضرورت اخلاق حرفه‌ای برای مدیران    57
2-4-8-1- ضرورت اخلاق برای مدیران آموزشی    59
2-4-9- قدرت برتر اخلاقی و مصادیق آن    61
2-4-9-1- تقوا و پرهیزگاری    61
2-4-9-2- رفق و مدارا    61
2-4-9-2-1- آثار و پیامدهای رفق و مدارا    62
2-4-9-2-2- رفق و مدارا،‌يا شدت و تندي؟    63
2-4-9-3- الفت و محبت    64
2-4-9-4- دفع بدي با خوبي    64
2-4-9-5- سعه‌ي صدر    65
2-4-9-5-1- عوامل سعه‌ي صدر    66
2-4-10- بستر شکل گیری اخلاق حرفه‌ای مدیران و پایداری آن    67
2-4-10-1- شایسته سالاری و اهلیت‌گرایی    67
2-4-10-1-1- نیروی شایسته از منظر نهج البلاغه    68
2-4-10-2- علاقه‌مندی شخصی    68
2-4-10-3- قانون‌گرایی    69
2-4-10-4- تامین مالی    69
2-4-10-5- امنیت شغلی    69
2-4-10-6- نظارت    69
2-4-10-7- ارزشیابی وقدردانی    70
2-4-11- اصول اخلاق حرفه‌ای از منظر نهج البلاغه    70
2-4-11-1- اصل مسئولیت‌پذیری    70
2-4-11-2- اصل خدمتگزاری    70
2-4-11-3- اصل امانت‌داری    71
2-4-11-4- اصل انضباط کاری    71
2-4-11-5- اصل پیگیری    71
2-4-11-6- اصل رفق‌ورزی    72
2-4-11-7- اصل نفی خودکامگی    72
2-4-12- اصول اخلاق رهبری نورث هاوس    72
2-4-13- آموزه‌های اخلاقی و مدیریتی سعدی    73
بخش پنجم: مدل‌های موجود در حوزه مطالعات اخلاق مدیریت    78
2-5-1- مديريت مبتني بر رشد از ديدگاه قرآن    78
2-5-2- مدیریت رحمانی درقرآن    79
2-5-3- دومدل مدیریت اخلاق‌گرا مبتنی بر مفاهیم دعای عرفه و دعای مکارم الاخلاق    80
2-5-5- مدل اخلاق کسب و کار کولینز    82
2-5-6- مدل تحلیل دوراهی اخلاقی (تصمیم‌گیری اخلاقی) نقش محور    83
تحلیل مدل    83
2-5-7- مدل تحلیل رابطه‌ی ارزش‌های اخلاقی سازمان و رفتار اخلاقی کارکنان    84
تحلیل مدل    84
2-5-8- مدل تصمیم‌گیری اخلاقی جونز    85
بخش ششم: پیشینه تحقیقات داخلی  و بین المللی    88
2-6-1- تحقیقات داخلی    88
2-6-2- تحقیقات خارجی    93
2-7- جمع بندی و چهارچوب نظری تحقیق    100

 

فصل سوم: روش شناسی پژوهش
3-1- مراحل انجام تحقیق    103
3-2-روش تحقيق    106
3-3- نظریه داده بنیان یا نظریه برخاسته از داده ها    109
3-4-جامعه و نمونه آماري تحقيق    109
3-4-1-جامعه و نمونه آماری بخش کیفی تحقیق(برای تدوین مدل نظریه داده بنیاد):    110
3-4-2-جامعه ونمونه آماری بخش کمی(روش دلفی یا پنل خبرگان)    111
3-4-3-جامعه و نمونه آماری بخش کمی (تحلیل عاملی تاییدی و تحلیل مسیر) تحقیق:    113
3-5-ابزار گردآوری داده ها    113
3-5-1-ابزار گردآوری داده ها در بخش کیفی    114
3-5-2-ابزار گردآوری داده ها در بخش کمی    115
3-6-روایی و پایایی ابزارهای پژوهش    115
3-6-1-پايايي (قابليت اعتماد) ابزار کیفی(مصاحبه)    115
3-6-1-1-محاسبه پایایی بازآزمون    116
3-6-1-2-محاسبه پایایی بین دو کُدگذار    117
3-6-2-بررسی  روایی و پایایی ابزار اندازه گیری در اجرای اولیه    118
3-7-روش تحلیل داده ها    120
3-7-1-تحلیل داده ها در بخش کیفی    120
3-7-2-روش تحلیل داده ها در بخش کمی    125
3-7-2-1-تحليل عاملي تاييدي    125
3-7-2-2-تحلیل مسیر    126
3-7-2-3-شاخصهاي برازش در مدل تحلیل مسیر    127

 

 

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها  یافته های پژوهش
4-1- یافته های توصيفي    131
4-1-1-توزیع فراوانی پاسخ گویان برحسب جنس    131
4-1-2- توزیع فراوانی پاسخ گویان برحسب تحصیلات    132
4-1-3- توزیع فراوانی پاسخ گویان برحسب سابقه کار    133*
4-1-4-جدول فراوانی تخصص های مدیران    134
4-2- یافته های استنباطی    134
4-2-1- روش کیفی    134
4-2-2-روش تجزیه وتحلیل داده ها    135
4-2-3-مدل نظری    151
4-3- نتایح تحلیل دلفی    152
4-4- تحليل عاملي تاييدي    154
4-4-1- تحلیل عاملی تأییدی مرتبه دوم    155
4-4-1-1- تحلیل عاملی تأییدی تخصص فردی    155
4-4-1-2- تحلیل عاملی تأییدی نگرشها    157
4-4-1-3- تحلیل عاملی تأییدی ویژگی های فردی    159
4-4-1-4- تحلیل عاملی تأییدی ویژگی های سازمانی    161
4-4-1-5- تحلیل عاملی تأییدی محدودیت ها    162
4-4-1-6- تحلیل عاملی تأییدی شرایط محیطی    163
4-4-1-7- تحلیل عاملی تأییدی خرد    165
4-4-1-8- تحلیل عاملی تأییدی راهبردهای کلان    167
4-4-1-9- تحلیل عاملی تأییدی ارتقای افراد    169
4-4-1-10- تحلیل عاملی تأییدی پیامدهای محیطی    170
4-4-1-11-تحلیل عاملی تأییدی رفتارهای اخلاقی    172
4-4-1-12- تحلیل عاملی تأییدی عملکرد اخلاقی    174
4-4-2- شاخصهاي توصيفي متغيرهاي پژوهش    176
4-4-2-1- ضريب همبستگي بين متغيرها    176

 

 

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
5-1- گزارش روش کیفی (نظریه داده بنیاد)    183
5-2- گزارش کمی(نتایج تحلیل مسیر)    187
5-3-نتیجه گیری    194
5-4-نوآوری های تحقیق    197
5-5-محدودیت‌های تحقیق    197
5-6-پیشنهادات تحقیق    198
5-6-1-پیشنهادات کاربردی    198
5-6-2-پیشنهادات پژوهشی    198
منابع    200
پیوستها ………………………214

 

 

 

فهرست جداول

جدول 2-1- شاخص‌های رفتاری برای جوانمردی سازمانی    46
جدول 2-2- آموزه‌های اخلاقی و مدیریتی سعدی    73
جدول 3-1-ویژگیهای نمونۀانتخاب شده درقسمت کیفی پژوهش    111
جدول 3-2- ویژگیهای اعضای پنل دلفی    113
جدول 3-3- محاسبه پایایی باز آزمون    116
جدول 3-4- محاسبه پایایی بین دوکُدگذار    117
جدول 3-5- نتایج آلفای کرونباخ    119
جدول 4-1 توزیع فراوانی برحسب جنسیت    131
جدول 4-2- توزيع فراواني پاسخگويان برحسب سن    132
جدول 4-3- توزيع فراواني پاسخگويان برحسب میزان تحصیلات    133
جدول 4-4- توزيع فراواني پاسخگويان برحسب سابقه کار    133
جدول 4-5- جدول فراوانی توزیع تخصص پاسخگویان    134
جدول 4-6- مقوله ها وزیرمقوله های به دست امده ازتحلیل کیفی مصاحبه ها    137
جدول 4-7- بارهای عاملی مولفه های هزینه های بالاسری    156
جدول 4-8- شاخص های برازش کلی مدل آزمون شده پژوهش حاضر    156
جدول 4-9- بارهای عاملی مولفه های نگرش    158
جدول 4-10- شاخصه ای برازش کلی مدل آزمون شده پژوهش حاضر    158
جدول 4-11- بارهای عاملی مولفه های ویژگیهای فردی    160
جدول 4-12- شاخص های برازش کلی مدل آزمون شده پژوهش حاضر    160
جدول 4-13- بارهای عاملی سؤالات ویژگیهای سازمانی    161
جدول 4-14- بارهای عاملی مولفه های محدودیتها    163
جدول 4-15- شاخصهای برازش کلی مدل آزمون شده پژوهش حاضر    163
جدول 4-16- بارهای عاملی مولفه های هزینه های بالاسری    165
جدول 4-17- شاخصهای برازش کلی مدل آزمون شده پژوهش حاضر    165
جدول 4-18- بارهای عاملی مولفه های خرد    167
جدول 4-19- شاخصهای برازش کلی مدل آزمون شده پژوهش حاضر    167
جدول 4-20- بارهای عاملی سؤالات کلان    168
جدول 4-21- شاخصهای برازش کلی مدل آزمون شده پژوهش حاضر    168
جدول 4-22- بارهای عاملی مولفه های ارتقای افراد    170
جدول 4-23- شاخصهای برازش کلی مدل آزمون شده پژوهش حاضر    170
جدول 4-24- بارهای عاملی مولفه های هزینه های بالاسری    171
جدول 4-25- شاخصهای برازش کلی مدل آزمون شده پژوهش حاضر    172
جدول 4-26- بارهای عاملی مولفه های رفتارهای اخلاقی    173
جدول 4-27- شاخص های برازش کلی مدل آزمون شده پژوهش حاضر    173
جدول 4-28- بارهای عاملی مولفه های عملکرد اخلاقی    175
جدول 4-29- شاخصهای برازش کلی مدل آزمون شده پژوهش حاضر    175
جدول 4-30- شاخص‌هاي توصيفي متغيرهاي پژوهش    176
جدول 4-31- ماتريس همبستگي سازه هاي پژوهش    176
جدول 4-32- نتايج مدل آزمون شده    179
جدول 4-33-مشخصه‌هاي برازندگي مدل برازش شده    181

 

 

فهرست شکل‌ها

شکل 2-1- مدل مدیریت اخلاق‌گرامبتنی برمفاهیم دعای عرفه    80
شکل 2-2- اخلاق کسب وکارکولینز    82
شکل2-3- مدل تحلیلی دوراهی اخلاقی (تصمیم‌گیری اخلاقی) نقش محور    83
شکل 3-1- فرايندتحقيق    104
شکل 3-2- فرآیندپژوهش با استفاده ازطرح آمیخته اکتشافی    108
شکل‏3 3- فرآيندهاي به هم وابسته جمع آوري،تنظيم وتحليل داده ها    121
شکل‏3 4- الگوی داده بنیان    123
شکل 3-5- الگوي بصري نظریه داده بنیان    124
شکل 3-6- الگوی معادلات ساختاری پژوهش    127
شکل 4-1- توزيع فراواني پاسخگويان برحسب جنسیت    132
شکل 4-2- توزيع فراواني پاسخگويان برحسب سن    132
شکل 4-3- توزيع فراواني پاسخگويان برحسب تحصیلات    133
شکل 4-4- توزيع فراواني پاسخگويان برحسب سابقه کار    134
شکل 4-5- خلاصه مفاهیم، مقوله ها و زیرمقوله ها    141
شکل 4-6- مدل به دست آمده ازمصاحبه ها    153
شکل 4-7- مدل مفهومی پژوهش    154
شکل 4-8- خروجی تحلیل عاملی مرتبه دوم برای سازه تخصص فردی    155
شکل 4-9- ضرایب تی تحلیل عاملی مرتبه دوم برای سازه تخصص فردی    156
شکل 4-10- خروجی تحلیل عاملی مرتبه دوم برای سازه نگرشها    157
شکل 4-11- ضرایب تی خروجی تحلیل عاملی مرتبه دوم برای سازه نگرشها    158
شکل 4-12- خروجی تحلیل عاملی مرتبه دوم برای سازه تخصص فردی    159
شکل 4-13- ضرایب تی خروجی تحلیل عاملی مرتبه دوم برای سازه ویژگیهای فردی    160
شکل 4-14- خروجی تحلیل عاملی مرتبه دوم برای سازه ویژگیهای سازمانی    161
شکل 4-15- ضرایب تی خروجی تحلیل عاملی مرتبه دوم برای سازه ویژگیهای سازمانی    161
شکل 4-16- خروجی تحلیل عاملی مرتبه دوم برای سازه محدودیتها    162
شکل 4-17- ضرایب تی خروجی تحلیل عاملی مرتبه دوم برای سازه محدودیتها    162
شکل 4-18- خروجی تحلیل عاملی مرتبه دوم برای سازه شرایط محیطی    164
شکل 4-19- ضرایب تی خروجی تحلیل عاملی مرتبه دوم برای سازه شرایط محیطی    164
شکل 4-20- خروجی تحلیل عاملی مرتبه دوم برای سازه خرد    166
شکل 4-21- ضرایب تی خروجی تحلیل عاملی مرتبه دوم برای سازه خرد    166
شکل 4-22- خروجی تحلیل عاملی مرتبه دوم برای سازه کلان    167
شکل 4-23- ضرایب تی خروجی تحلیل عاملی مرتبه دوم برای سازه کلان    168
شکل 4-24- خروجی تحلیل عاملی مرتبه دوم برای سازه ارتقای افراد    169
شکل 4-25- ضرایب تی خروجی تحلیل عاملی مرتبه دوم برای سازه ارتقای افراد    169
شکل 4-26- خروجی تحلیل عاملی مرتبه دوم برای سازه پیامدهای محیطی    171
شکل 4-27- ضرایب تی خروجی تحلیل عاملی مرتبه دوم برای سازه پیامدهای محیطی    171
شکل 4-28- خروجی تحلیل عاملی مرتبه دوم برای سازه رفتارهای اخلاقی    172
شکل 4-29- ضرایب تی خروجی تحلیل عاملی مرتبه دوم برای سازه رفتارهای اخلاقی    173
شکل 4-30- خروجی تحلیل عاملی مرتبه دوم برای سازه عملکرد اخلاقی    174
شکل 4-31- ضرایب تی خروجی تحلیل عاملی مرتبه دوم برای سازه عملکرداخلاقی    175
شکل 4-32- مدل آزمون شده پژوهش    177
شکل 4-33- مدل آزمون شده پژوه ش بعد ازحذف مسیرمحدودیتها به راهبردکلان    178
شکل 4-34- ضرایب تی مدل آزمون شده پژوهش    178
شکل5-1- مقوله های اصلی و ارتباط بین آنها درالگوی اخلاق حرفه ای مدیران آموزشی بارویکرداسلامی–ایرانی    187
شکل 5-2- مدل مفهومی پژوهش    195

 

مبانی نظری و پیشینه تحقیق عزت نفس پیشرفت تحصیلی 56 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق عزت نفس پیشرفت تحصیلی 56 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه عزت نفس پیشرفت تحصیلی مبانی نظری عزت نفس پیشرفت تحصیلی پیشینه تحقیق عزت نفس پیشرفت تحصیلی پیشینه داخلی عزت نفس پیشرفت تحصیلی…

مشخصه ها و روشهای قاچاق انسان و پیامدهای آن از دیدگاه های مختلف

مشخصه ها و روشهای قاچاق انسان و پیامدهای آن از دیدگاه های مختلف پایان نامه قاچاق انسان تبعات مختلف قاچاق انسان ویژگی های قاچاق انسان قصد قاچاقچیان برای ارتکاب جرم شیوه ها ی قاچاق انسان قاچاق اعضای بدن انسان پایان…

تاثیر انقلاب اسلامی بر جنبش های شیعی در منطقه

تاثیر انقلاب اسلامی بر جنبش های شیعی در منطقه انقلاب اسلامی منطقه خاورمیانه جنبش های شیعی دانلود مقالات رشته معارف اسلامی تاثیر انقلاب اسلامی بر جنبش های شیعی در منطقه دانلود مقالات معارف اسلامی خرید مقالات معارف اسلامی رفتن به…

مبانی نظری و پیشینه پژوهش فرهنگ سازمانی 77 صفحه

مبانی نظری و پیشینه پژوهش فرهنگ سازمانی 77 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه فرهنگ سازمانی مبانی نظری فرهنگ سازمانی پیشینه داخلی و خارجی فرهنگ سازمانی پیشینه نظری فرهنگ سازمانی ادبیات نظری فرهنگ سازمانی چارچوب نظری فرهنگ سازمانی…

پروژه و پایان نامه مهندسی عمران با عنوان تزریق با فشار بالا (جت گروتینگ (Jet Grouting))

پروژه و پایان نامه مهندسی عمران با عنوان تزریق با فشار بالا (جت گروتینگ (Jet Grouting)) تزریق با فشار بالا جت گروتینگ تزریق در خاک دانلود پایان نامه اصلاح خاک با تزریق دانلود پایان نامه بهسازی خاک با تزریق روشهای…

دانلود پرسشنامه استاندارد دلزدگی زناشویی cbm پاینز

دانلود پرسشنامه استاندارد دلزدگی زناشویی cbm پاینز کلمات کلیدی : پرسشنامه دلزدگی زناشویی پرسشنامه فرسودگی زناشویی پرسشنامه فرسودگی زناشویی پاینز پرسشنامه دلزدگی زناشویی 21 سوالی دانلود پرسشنامه دلزدگی زناشویی پاینز پرسشنامه دلزدگی زناشویی پاینز 1996 پرسشنامه دلزدگی زناشویی cbm پرسشنامه…

پروپوزال مقایسه تطبیقی الگوهای ناب و چابک در زنجیره تامین

پروپوزال مقایسه تطبیقی الگوهای ناب و چابک در زنجیره تامین کلمات کلیدی : زنجیره تامین ناب زنجیره تامین چابک استراتژی های زنجیره تامین ناب استراتژی های زنجیره تامین چابک ویژگی های زنجیره تامین در الگوهای ناب ویژگی های زنجیره تامین…

ادبیات نظری و پیشینه تجربی باورهای غیر منطقی

ادبیات نظری و پیشینه تجربی باورهای غیر منطقی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه باورهای غیر منطقی مبانی نظری باورهای غیر منطقی پیشینه تحقیق باورهای غیر منطقی پیشینه داخلی باورهای غیر منطقی پیشینه خارجی باورهای غیر منطقی پیشینه پژوهش…

درآمدی بر حقوق حل و فصل اختلافات سرمایه‌گذاری بین‌المللی بر مبنای کنوانسیون داوری ایکسید

درآمدی بر حقوق حل و فصل اختلافات سرمایه‌گذاری بین‌المللی بر مبنای کنوانسیون داوری ایکسید ایکسید چیست سازمان ایکسید مرکز داوری ایکسید نظام داوری ایکسید حل و فصل دعاوی سرمایه گذاری حل و فصل اختلافات بین المللی حل و فصل اختلافات…

دانلود تحقیق بررسی مجازات‌های تبعی در قانون جدید مجازات اسلامی

دانلود تحقیق بررسی مجازات‌های تبعی در قانون جدید مجازات اسلامی تحقیق بررسی مجازات‌های تبعی در قانون جدید مجازات اسلامی رفتن به سایت اصلی بررسی مجازات‌های تبعی در قانون جدید مجازات اسلامی, بر اساس یک تقسیم بندی، مجازات ها به مجازات…

تاثیر مولفه های مختلف بر مدیریت دانش و بررسی الزامات و رویکردها

تاثیر مولفه های مختلف بر مدیریت دانش و بررسی الزامات و رویکردها پایان نامه با موضوع مدیریت دانش دانلود پایان نامه مدیریت دانش پایان نامه مدیریت دانش doc موضوع پایان نامه مدیریت دانش تاثیر مولفه های مختلف بر مدیریت دانش…

مقاله رشته علوم سیاسی با عنوان چالش های قوه مجریه در قانون اساسی ج.ا.ایران

مقاله رشته علوم سیاسی با عنوان چالش های قوه مجریه در قانون اساسی ج.ا.ایران رهبری چالش های قوه مجریه قانون اساسی جاایران دانلود مقاله رشته علوم سیاسی با عنوان چالش های قوه مجریه در قانون اساسی جاایران قوه مجریه در…

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش هوش هیجانی

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش هوش هیجانی کلمات کلیدی : پیشینه تحقیق هوش هیجانی پیشینه خارجی هوش هیجانی پیشینه در مورد هوش هیجانی پیشینه پژوهشی هوش هیجانی پیشینه داخلی هوش هیجانی پیشینه نظری هوش هیجانی مبانی نظری هوش هیجانی هوش…

رضایت شغلی و تاثیر آن بر عملکرد کارکنان

رضایت شغلی و تاثیر آن بر عملکرد کارکنان اثرات رضایت شغلی عوامل موثر بر رضایت شغلی اثرات رضایت شغلی بر عملکرد کارکنان عوامل تعیین کننده رضایت شغلی تحقیق رضایت شغلی تحقیقات رضایت شغلی تحقیق درباره رضایت شغلی تحقیق در مورد…

مبانی نظری تاثیر نظام مدیریت دانش بر خلاقیت سازمانی

مبانی نظری تاثیر نظام مدیریت دانش بر خلاقیت سازمانی مبانی نظری مدیریت دانش مبانی نظری خلاقیت سازمانی استقرار مدیریت دانش در نهادهای دانش محور پیاده سازی مدیریت دانش در نهادهای دانش محور مدیریت دانش در شرکتهای ایرانی رابطه مدیریت دانش…

تاثیر حضور اسرائیل در جمهوری آذربایجان بر امنیت ملی ایران

تاثیر حضور اسرائیل در جمهوری آذربایجان بر امنیت ملی ایران کلمات کلیدی : پایان نامه اسرائیل عوامل موثر بر امنيت ملي ايران روابط ايران و جمهوري آذربايجان ابعاد نفوذ اسرائيل در جمهوري آذربايجان عوامل موثر بر امنيت ملي ايران در…

پرسشنامه ارزیابی محدودیت ها و موانع در پیاده سازی برنامه های بهبود کیفیت صنایع

پرسشنامه ارزیابی محدودیت ها و موانع در پیاده سازی برنامه های بهبود کیفیت صنایع بهبود کیفیت برنامه های بهبود کیفیت بهبود کیفیت صنایع صنایع کوچک ارومیه بررسی محدودیت ها و موانع در پیاده سازی برنامه های بهبود کیفیت صنایع پرسشنامه…

پروژه پایانی رشته صنایع و معادن با عنوان بارکد

پروژه پایانی رشته صنایع و معادن با عنوان بارکد RFID بارکد بارکد خوان چیست زبان مشترک کالا شماره گذاری محصولات سیستم های شناسایی خود کار دانلود پروژه پایانی رشته صنایع و معادن با عنوان بارکد Barcode Reader چیست کاربرد سیستم…

بررسی و مقایسه طرح ساختاری-راهبردی در ایران با نمونه های کشورهای دیگر

بررسی و مقایسه طرح ساختاری-راهبردی در ایران با نمونه های کشورهای دیگر مقایسه طرح ساختاریراهبردی در ایران و جهان طرح های ساختاری راهبردی الگو و طراحی برنامه ریزی شهری در جهان ارزیابی فرآیند تهیه طرح های ساختاری راهبردی بررسی سیر…

امنیت در شبکه های WSN

امنیت در شبکه های WSN امنیت شبکه های سنسوری بی سیم شبکه های سنسوری شبکه های بی سیم شبکه های حسگر بی سیم امنیت در شبکه های WSN بررسی امنیت در شبکه های حسگر بی سیم مدیریت شبکه شبکه های…

مقاله علل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه خریداران

مقاله علل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه خریداران ارزش ویژه برند مقاله ارزش ویژه برند عوامل تاثیر گذار بر ارزش ویژه برند مقاله عوامل تاثیر گذار بر ارزش ویژه برند شرکتهای بیمه علل موثر بر ارزش ویژه برند…

مبانی نظری وقف در نظام آموزشی

مبانی نظری وقف در نظام آموزشی مبانی نظری وقف در نظام آموزشی دانلود مبانی نظری وقف در نظام آموزشی پیشینه تحقیق وقف در نظام آموزشی ادبیات نظری وقف در نظام آموزشی فصل دوم پایان نامه وقف در نظام آموزشی مبانی…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازگاری و ناسازگاری زناشویی 55 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازگاری و ناسازگاری زناشویی 55 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه سازگاری و ناسازگاری زناشویی مبانی نظری سازگاری و ناسازگاری زناشویی پیشینه تحقیق سازگاری و ناسازگاری زناشویی پیشینه پژوهش سازگاری و ناسازگاری زناشویی…

فصل سوم پایان نامه استقرار مدیریت دانش در بانک

فصل سوم پایان نامه استقرار مدیریت دانش در بانک کلمات کلیدی : پایان نامه مدیریت دانش فصل سوم پایان نامه مدیریت فصل سوم پایان نامه ارشد مدیریت پایان نامه استقرار مدیریت دانش در بانک فصل سوم پایان نامه استقرار مدیریت…

بررسی اقتصادی ریسک عملیاتی بانکداری الکترونیکی یکپارچه و ارایه راهكارهای كاهش مخاطرات آن

بررسی اقتصادی ریسک عملیاتی بانکداری الکترونیکی یکپارچه و ارایه راهكارهای كاهش مخاطرات آن بانکداری الکترونیک بانکداری الکترونیکی یکپارچه ریسک عملیاتی بانکداری الکترونیکی راهكارهای كاهش مخاطرات بانکداری الکترونیک بررسی اقتصادی ریسک عملیاتی بانکداری الکترونیکی یکپارچه و ارایه راهكارهای كاهش مخاطرات آن…

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *