بررسی میزان و عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان بانک کشاورزی در استان خراسان رضوی

بررسی میزان و عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان بانک کشاورزی در استان خراسان رضوی

مشتری
رضایتمندی
مدل کانو
بانک کشاورزی
دانلود مقالات رشته مدیریت بازرگانی
دانلود مقالات مدیریت بازرگانی
عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان بانک
سیستم همکاری در فروش فایل
همکاری در فروش فایل
فروش فایل
خرید مقاله و تحقیق مدیریت

رفتن به سایت اصلی

دانلود مقاله رشته مدیریت بازرگانی

بررسی میزان و عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان بانک کشاورزی در استان خراسان رضوی

(مطالعه موردی شهر مشهد)

 

 

چکیده

یکی از مهمترین موضوعاتی که سازمانها در شرایط رقابتی کنونی با آن سرو کار دارند،آگاهی از میزان رضایت مشتریان و نظرهای آنان در خصوص عملکرد سازمان ، محصولات و خدمات آن است.این مسئله برای سازمانهای خدماتی که محصولی ناملموس به مشتریان خویش عرضه میکنند از اهمیت مضاعف برخوردار است.

هدف از انجام این پژوهش اندازه گیری میزان وعوامل موثربررضایتمندی مشتریان بانک کشاورزی در استان خراسان رضوی(مطالعه موردی شهر مشهد) می باشد.سنجش رضایت مشتریان بر اساس مولفه هایی همچون  کیفیت خدمات بانکی ، خصوصیات فیزیکی شعب ، روابط انسانی ، تبلیغات و آموزش انجام شده است وبا استفاده از مدل کانو مورد آزمون قرار گرفته است. روش استفاده شده در این تحقیق ، روش توصیفی از نوع کاربردی است که به این منظور پرسشنامه ای تهیه و تنظیم شده و بین مشتریان توزیع گردیده است .در نهایت به تحلیل اطلاعات به دست آمده پرداخته بعد نتیجه گیری شده است.

 

 

کلمات کلیدی:

مشتری

رضایتمندی

مدل کانو

بانک کشاورزی 

 

مقدمه :

صاحب نظران مدیریت،  کسب رضایت مشتری را از مهمترین وظایف و اولویت های مدیریت شرکت ها بر شمرده و لزوم پایبندی همیشگی و پایدار مدیران عالی به جلب رضایت مشتریان را پیش شرط اصلی موفقیت به حساب آورده اند.یکی از الزامات مهم در پیشرفت سازمان ها و شرکت ها این است که مشتری و جلب نظر وی را سرلوحه اهداف و فعالیت های خود قرار دهند.شناخت کامل مشتری ، مقدم شمردن وی و ارائه خدمات کیفی از جمله عوامل تضمین موفقیت در بازار کسب وکار امروز هستند.تعبیری که امروزه از مشتری می شود با آنچه در گذشته رواج داشته کاملا متفاوت است.بدین معنی که مشتری دیگر خریدار صرف کالا یا خدمت نیست،  بلکه یک عضوفعال و تاثیر گذار در کلیه فعالیت های تجاری به شمار می رود.

 

بنابراین داشتن استراتژیهای نوین،  توجه به نکات مهم در برقراری ، حفظ و گسترش روابط با مشتری و تلاش برای جلب رضایت وی در کلیه مراحل ،  کارایی و اثر بخشی یک سازمان را در تحقق اهداف مشتری محور افزایش می دهد ودر بلند مدت پایگاهی از مشتریان وفادار را به ارمغان خواهد آورد.واژه مشتری و رضایت مشتری در سازمانهای خدماتی ، خصوصا بانک ها به دلیل وابستگی کامل به مشتریان برای بقاء،  اهمیتی دو چندان می یابد.ارائه محصولات مختلف از سوی بانک ها (خدمات بانکی)، به منظور حفظ مشتریان موجود و جذب مشتریان جدید و در نهایت کسب سهم بیشتری از بازاررقابت بانکی، بیانگر این اهمیت است.بنابراین آگاهی ار تصویر ذهنی سازمان نزد مشتریان به منظور شناخت نقاط قوت و ضعف و ارتقاءسطح عملکرد از اولویت های مهم همه سازمان ها به خصوص بانک ها می باشند.(حسنی، 1387)

 

 

تغییر كارفرما و آثار آن در رابطه كارگری و كارفرمایی

تغییر كارفرما و آثار آن در رابطه كارگری و كارفرمایی كار كارفرما كارگری كارگر دانلود مقاله حقوق با عنوان تغییر كارفرما و آثار آن در رابطه كارگری و كارفرمایی خرید مقالات،پایان نامه ها و پروژه های پایانی سیستم همکاری در…

مبانی ساختار سازمانی

مبانی ساختار سازمانی سازمان ساختار سازمانی اثر بخشی سازمان مبانی ساختار سازمانی دانلود مقالات مدیریت سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل فروشگاه فایل خرید مقاله و تحقیق مدیریت رفتن به سایت اصلی…

بررسی نگرش فقهی و حقوقی به داوری

بررسی نگرش فقهی و حقوقی به داوری داوری در حقوق ایران مبانی فقهی داوری بررسی داوری در فقه امامیه بررسی داوری در فقه اهل سنت شرایط و صفات داوری در حقوق داخلی ایران تطبیق داوری در فقه و حقوق پایان…

پرسشنامه سبک های اسنادی نوجوانان پترسون سلیگمن با نحوه نمره گذاری

پرسشنامه سبک های اسنادی نوجوانان پترسون سلیگمن با نحوه نمره گذاری کلمات کلیدی : پرسشنامه سبک اسناد نوجوانان پرسشنامه اسناد ارتباطی سبک های اسنادی سلیگمن سبک اسنادی سلیگمن پرسشنامه سبک های اسنادی پرسشنامه سبکهای اسنادی سلیگمن پرسشنامه سبک های اسنادی…

پرسشنامه سلامت عمومی (GHQ)

پرسشنامه سلامت عمومی (GHQ) پرسشنامه سلامت عمومی پرسشنامه سلامت عمومی ghq روایی و پایایی پرسشنامه سلامت عمومی پرسشنامه سلامت عمومی 12 سوالی دانلود پرسشنامه سلامت عمومی دانلود پرسشنامه ghq 12 دانلود پرسشنامه سلامت عمومی 12 سوالی دانلود رایگان پرسشنامه سلامت…

ارزیابی اثرات نقوش سفال کلار بر روی قالی کلاردشت

ارزیابی اثرات نقوش سفال کلار بر روی قالی کلاردشت نقوش سفال کلار نقوش قالی کلاردشت تزئینات سفالینه های تپه کلار اثرات نقوش سفال بر روی قالی بررسی اشکال موجود درقالی کلاردشت دانلود تحقیق تاثیر نقوش سفال کلار بر روی قالی…

پرسشنامه تجربیات مربوط به روابط نزدیک و صمیمانه والر، فرالی و برنان

پرسشنامه تجربیات مربوط به روابط نزدیک و صمیمانه والر، فرالی و برنان کلمات کلیدی : پرسشنامه سبک های دلبستگی پرسشنامه سبک های دلبستگی بزرگسالان نسخه تجدید نظر شده پرسشنامه تجربیات پرسشنامه تجارب شخص در روابط صمیمانه پرسشنامه ارزیابی سبک های…

مبانی نظری بررسی تاثیر ویژگی های فردی بر عملکرد وام گیرندگان در باز پرداخت تسهیلات دریافتی

مبانی نظری بررسی تاثیر ویژگی های فردی بر عملکرد وام گیرندگان در باز پرداخت تسهیلات دریافتی مدیریت ریسک اعتباری کاهش احتمال عدم باز پرداخت تسهیلات اعتباری رتبه بندی اعتباری مشتریان بانک رتبه بندی مشتریان بانک روشهای اعتبارسنجی مشتریان طبقه بندی…

مبانی نظری مدل بومی برای شکل گیری سیاست های زیست محیطی ایران

مبانی نظری مدل بومی برای شکل گیری سیاست های زیست محیطی ایران توسعه پايدار ابعاد توسعه پايدار خط مشی گذاری زیست محیطی نگرش بومی خط مشی گذاری زیست محیطی شکل گیری سیاست های زیست محیطی ایران الگو سیاست های زیست…

بیومکانیک در ورزش

بیومکانیک در ورزش بیومکانیک راه رفتن بیومكانیك سیستم تحلیل حركت سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل fileina فروشگاه ساز فایل فروشگاه فایل خرید مقاله و تحقیق تربیت بدنی رفتن به سایت اصلی بیومکانیک در ورزش…

پاورپوینت اصول جلب حاميان ورزشي

پاورپوینت اصول جلب حاميان ورزشي کلمات کلیدی : دانلود پاورپوینت اصول جلب حاميان ورزشي پاورپوینت اصول جلب حاميان ورزشي اصول جلب حاميان ورزشي عوامل رشد وتوسعه صنعت ورزش صنعت ورزش بازاريابي ، پايه هاي حاميان ورزش وظايف مديريت بازاريابي چارچوب…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های فرزندپروری

مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های فرزندپروری مبانی نظری نظریه های فرزندپروری دانلود مبانی نظری نظریه های فرزندپروری پیشینه تحقیق نظریه های فرزندپروری ادبیات نظری نظریه های فرزندپروری فصل دوم پایان نامه نظریه های فرزندپروری مبانی نظری و پیشینه…

پاورپوینت فصل هفتم کتاب مدیریت رفتار سازمانی تألیف دکتر زهرا برومند با موضوع مدیریت تعارض سازمانی و خلاقیت

پاورپوینت فصل هفتم کتاب مدیریت رفتار سازمانی تألیف دکتر زهرا برومند با موضوع مدیریت تعارض سازمانی و خلاقیت کلمات کلیدی : پاورپوینت فصل هفتم کتاب مدیریت رفتار سازمانی تألیف دکتر زهرا برومند با موضوع مدیریت تعارض سازمانی و خلاقیت پاورپوینت…

پاورپوینت محاسبه انرژی مصرفی هنگام استراحت ، اجرای فعالیت های زیر بیشینه و بیشینه در دوران رشد

پاورپوینت محاسبه انرژی مصرفی هنگام استراحت ، اجرای فعالیت های زیر بیشینه و بیشینه در دوران رشد محاسبه انرژی مصرفی اجرای فعالیت های زیر بیشینه و بیشینه در دوران رشد پاورپوینت محاسبه انرژی مصرفی رفتن به سایت اصلی •طبق قانون…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق فساد اداری 3

مبانی نظری و پیشینه تحقیق فساد اداری 3 پیشینه فساد اداری تاریخچه فساد اداری تاریخچه فساد اداری در ایران تاریخچه فساد اداری در جهان تاریخچه ی فساد اداری مبانی نظری فساد اداری دانلود مبانی نظری فساد اداری پیشینه تحقیق در…

ایمان و تولی در احادیث نبوی

ایمان و تولی در احادیث نبوی ایمان تولی احادیث نبوی دانلود مقاله ایمان و تولی در احادیث نبوی رفتن به سایت اصلی ایمان و تولی در احادیث نبوی     تلفظ واژگان: تولی و تبرا دو مضدر عربی از باب…

مبانی نظری امکان سنجی اجرای کارت امتیازی متوازن در ارزیابی عملکرد بانک

مبانی نظری امکان سنجی اجرای کارت امتیازی متوازن در ارزیابی عملکرد بانک ارزیابی عملکرد در بانک ارزیابی عملکرد کارکنان بانک ملت شاخص های ارزیابی عملکرد بانک ارزیابی عملکرد کارکنان با کارت امتیازی متوازن ارزيابي عملكرد سازمان با روش كارت امتيازي…

مقارنه ی التهامی و خاقانی در سوگ فرزند

مقارنه ی التهامی و خاقانی در سوگ فرزند نقد و تحلیل تطبیقی سوگ فرزند ابوالحسن تهامی خاقانی شروانی مقارنه ی التهامی و خاقانی در سوگ فرزند سوگ فرزند التهامی و خاقانی زیبا رویان دانلود مقاله ادبیات دانلود مقالات ترجمه شده…

آلودگی صوتی در نیروگاه آبی

آلودگی صوتی در نیروگاه آبی آلودگی صوتی نیروگاه آبی فركانس صدا شدت صوت ترازسنج صوت زمان مواجهه صوت آلودگی صوتی در نیروگاه آبی دانلود مقالات برق دانلود مقالات مهندسی برق رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله مهندسی برق آلودگی صوتی…

لحیم و لحیم‌كاری

لحیم و لحیم‌كاری لحیم لحیم‌كاری مونتاژ خودرو انواع لحیم كاری سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل دانلود مقالات مکانیک فروش فایل فروشگاه فایل خرید مقاله و تحقیق مکانیک رفتن به سایت اصلی لحیم و لحیم‌كاری   مقدمه…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد ریاضی 40 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد ریاضی 40 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری عملکرد ریاضی چارچوب نظری عملکرد ریاضی فصل دوم پایان نامه عملکرد ریاضی دانلود مبانی نظری عملکرد ریاضی پیشینه تحقیق عملکرد ریاضی پیشینه داخلی عملکرد ریاضی پیشینه…

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزیابی عملکرد کارکنان

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزیابی عملکرد کارکنان مبانی نظری ارزیابی عملکرد کارکنان پیشینه ارزیابی عملکرد کارکنان مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد کارکنان پیشینه پژوهش ارزیابی عملکرد کارکنان ادبیات نظری تحقیق ارزیابی عملکرد کارکنان دانلود مبانی نظری ارزیابی…

ارزیابی و انتخاب بهترین تراکم بوته گندم دوروم برای حداكثر عملكرد در سطوح مختلف تنش کم آبی

ارزیابی و انتخاب بهترین تراکم بوته گندم دوروم برای حداكثر عملكرد در سطوح مختلف تنش کم آبی سطوح مختلف تنش کم آبی بهترین تراکم بوته گندم دوروم بهترین تراکم بوته گندم دوروم در تنش خشکی حداكثر عملكرد برداشت بوته گندم…

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش خشونت

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش خشونت مبانی نظری خشونت دانلود مبانی نظری خشونت پیشینه خشونت پیشینه تحقیق خشونت ادبیات نظری خشونت فصل دوم پایان نامه خشونت مبانی نظری و پیشینه تحقیق خشونت ادبیات و مبانی نظری خشونت رفتن به سایت…

فصل دوم پایان نامه کسب و کار الکترونیک

فصل دوم پایان نامه کسب و کار الکترونیک کلمات کلیدی : مبانی نظری کسب و کار الکترونیک دانلود مبانی نظری کسب و کار الکترونیک پیشینه تحقیق کسب و کار الکترونیک دانلود پیشینه تحقیق کسب و کار الکترونیک پیشینه داخلی کسب…

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *